for Kinesiologistuderende

Medlemskabet giver følgende fordele

Foreningen Danske Kinesiologer opfordrer alle studerende til at melde sig ind i vores forening, da du allerede som studerende kan have stor glæde og gavn af et medlemskab.

Du vil få adgang til vores lukkede facebookside, hvor du har mulighed for at tage del i debatten eller stille spørgsmål og få svar fra praktiserende kinesiologer.

Du vil få adgang til medlemsinformation, hvor du kan finde oplysninger om fakta som klinikstart, salg af helseprodukter og gældende lovgivning mv.

Du vil have adgang til gratis vejledning i spørgsmål omkring din kinesiologiuddannelse hos vores uddannelsesvejleder.

Som studerende koster et medlemskab af Danske Kinesiologer kun kr. 700 pr. år. Er du ny studerende, tilbydes du medlemskab til halv pris i op til 2 år i gruppe 2.

Få svar på dine spørgsmål i studiehåndbogen.